سوپر درین الکترو

سوپر درین الکترو

سوپر درین الکترو

حتی در همین عصر جهش شگفت انگیز تکنولوژیك، هنوز هم برای بعضی مشکلات رایج، چون راه حل های ساده دیگری ابداع نشده است، ما ناچاریم که نیاز خود را به سختترین روشهای موجود برطرف کنیم، و یا اساسا منصرف شویم!
تا کنون اگر میخواستید که محل لوازم بهداشتی را در خانه، و یا محل کار خود تغییر دهید، و یا اضافه کنید. نه تنها سخت، بلکه گاهی غیرممکن بود! بخصوص در صورت قابل دسترس نبودن لوله تخلیه فاضلاب.سوپر درین الکترو، نیازبه لوله کشی تخلیه برای نصب لوازم بهداشتی، در ساختمان های آماده و یا ساختمان های در حال بازسازی را برطرف میکند.بنابراین شما در هر جایی از ساختمان خود که مایل باشید، میتوانید با کمترین تخریب و بدون نیاز به لوله کشی اضافی فاضلاب، لوازم بهداشتی حمام و آشپزخانه مثل توالت، روشویی، دوش، سینك و… را نصب کنید. البته همانگونه که ازسوپرپایپ انتظار دارید؛ ضروریترین ویژگی سوپردرینالکترو نیز مانند سایر محصولات سوپرپایپ، به جز مزیت های راحتی، ایمنی و سرعت، پایبندی به کیفیت است.

 

سوپر درین الکترو


نصب سرویس بهداشتی، حتی اگر لوله فاضلاب نزدیک نباشد!

سوپر درین الکترو با 2 تا 5 اتصال ورودی، به شما این امکان را میدهد تا تقریبا هر جا که بخواهید با کمترین عملیات ساختمانی، یك حمام، توالت، یا آشپزخانه اضافه کنید. و چون برخلاف سیستم های معمول، دفع فاضلاب به صورت
ثقلی نیست، این امکان حتی شامل محل هایی می شود که لوله کشی به شبکه فاضلاب ساختمان به دلایلی غیرعملی یا خیلی سخت، و به هر حال پردردسر است. سوپردرین الکترو دارای موتور پرسرعت، با تیغه هایی است که فاضلاب سنگین را شکسته وخرد و امکان انتقال آن از طریق لوله های سایز پایین تا تخلیه در لولهی اصلی فاضلاب، که ممکن است 30تا 100متر دورتر یا 3 تا 7 متر بالاتر قرار داشته باشد را فراهم میکند

کیفیت، تطابق با استانداردها : سوپردرین الکترو در اروپا تولید میشود، و با استاندارد EN12050تطابق دارد.
نصب آسان : سوپردرین الکترو یك راه حل ایدهال برای نصب لوازم بهداشتی ، در تقریبا همه جا ، با کمترین عملیات ساختمانی است.سوپردرین الکترو در جاهایی که نصب سرویس با متد لولهکشی متداول غیرممکن است، بسیار ساده نصب و سرویس میشود.
بیصدا و ایمن : پمپ های سوپردرینالکترو، روی گیره های ارتجاعی نصب میشوند که لرزشها را هنگام کار سیستم جذب می کنند. این باعث میشود که صدای منتقل شده کم و به قدری باشد که مزاحمتی ایجاد نشود.

آسودگی و راحتی خیال : سوپردرینالکترو با ضمانت و پشتیبانی سوپرپایپ عرضه میشود

سوپر درین الکترو مدل A2

سوپر درین الکترو مدل A2

سوپر درین الکترو مدل A3

سوپر درین الکترو مدل A3

سوپر درین الکترو مدل C

سوپر درین الکترو مدل C

سوپر درین الکترو مدل CP

سوپر درین الکترو مدل CP

سوپر درین الکترو مدل D

سوپر درین الکترو مدل D

سوپر درین الکترو مدل P

سوپر درین الکترو مدل P

سوپر درین الکترو مدل S

سوپر درین الکترو مدل S

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس - بخش فروش