سوپر درین v با ونت متفاوت

سوپر درین v با ونت متفاوت

سوپر درین v با ونت متفاوت

سیستم فاضلابي سوپردرین ،v نه تنها با برخورداري از مکانیزم متفاوت ونت، بدیعترین و جدیدترین راه حل براي شبکه ي فاضلابي ساختمان است، بلکه متنوع ترین انتخاب ها را براي پوشش نیازهاي متفاوت ارایه ميکند تا شما بتوانید مناسبترین راه حل را براي تاسیسات ساختمان خود انتخاب کنید. انتخاب هاي دیگر براي متفاوت ترین سیستم فاضلابي

لوله و اتصالات فاضلابي SK

لوله و اتصالات فاضلابي SK با جدارهي ضخیم، مکمل سیستم فاضلابي سوپردرین vبراي کاربردها و نیازهاي خاص است. ویژگي هاي مکانیکي بينظیر این لوله قابل مقایسه با لوله هاي چدني است.
علاوه بر مقاومت مکانیکي، دیواره ي ضخیم این لوله، باعث کاهش انتقال صدا از طریق هوا و اجزاي ساختمان شده و آن را به یکي از کم صداترین لوله هاي فاضلابي در جهانحتي بدون استفاده از بست هاي خاص- تبدیل ميکند.

لوله و اتصالات فاضلابی sk لوله و اتصالات فاضلابی sk

لوله و اتصالات KG

لوله و اتصالات KG کاربرد سیستم فاضلابي سوپردرین v را به انتقال فاضلاب ساختمان به صــورت دفني در محوطــه، پارکینگ ها و مانند آن گسترش ميدهد. حلقه هاي آب بندي بــه صورت انحصاري و خاص طراحي شــده اســت تا آب بندي کامل را در شرایط سخت تامین کرده و از آلودگي خاک جلوگیري کند. این حلقه ها از جنس NBR بوده و در مقابل مشــتقات نفتي مقاوم است که KG را مثلا براي محوطه ي پمپ بنزین ها ایده آل ميسازد.

لوله و اتصالات KG لوله و اتصالات KG

جهت دریافت لیست قیمت ورزانه لوله و اتصالات سیستم فاضلابي سوپردرین با بخش فروش تماس بگیرید ، همچنین در کانال تلگرامی قیمت لوله و اتصالات عضو شوید تا از قیمت لحظه ای و روزانه لوله و اتصالات با خبر شوید در صورت هر گونه سوال و یا پیشنهادی در مورد نحوه عملکرد ما میتوانید در قسمت نظرات و یا از قسمت تماس با ما نظرات و پیشنهادات خودتون رو عنوان فرمایید صمیمانه منتظر نظرات پیشنهادات و انتقادات شما عزیزان هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس - بخش فروش