لوله پنج لايه سوپرپايپ

لوله پنج لايه سوپرپايپ

لوله پنج لايه سوپرپايپ

 لوله پنج لايه سوپرپايپ تحت ليسانس يوپونور آلمان و با استفاده از پليمر بسيار پيشرفته  PERT تيپ2 توليد شده و صددرصد مواد اوليه آن از آلمان وارد ميشود. تكنولوژی روز، خط توليد آلمانی و تجهيزات منحصر بفرد كنترل كيفيت، دوام اين لوله را در سال های طولانی تضمين ميكند. سوپرپايپ +۲ با رنگ

لوله 5 لایه سوپرپایپ

اتصالات سوپرپایپ

اتصالات سوپرپايپ +2 مجهز به تكنولوژی RTS ايمنی تست فشار  و كد رنگ هستند. مهندسی مجدد و طراحی جديد اين اتصالات باعث می شود كه بروز اشكال به دليل خطای انسانی به حداقل كاهش پيدا كند.

حذف مرحله كاليبر

حذف مرحله كاليبر كردن نه تنها باعث كاهش خطای انسانی می شود، بلكه نصب را آسانتر و تا ميزان 30 درصد سريع تر مي كند. حلقه پرس در اين اتصالات از  آلياژ آلومينيوم است و برای تطابق با استانداردهای جديد آلمان برای آبكاري از پوشش قلع استفاده مي شود. اورينگ اتصالات از آلمان وارد مي شوند. اين اتصالات فقط با لوله های سوپرپايپ +۲ قابل استفاده هستند. اتصالات از سايز ۴۰ به بالا از آلمان وارد می شوند و حلقه ی پرس آنها از جنس استيل است. اتصالات سايز بالا به RTS مجهز نيستند.

لوله سوپرپایپ 2

نخودی و نوار طولی با كد رنگ متمايز میشود. سايزهای  ۴۰ تا  ۱۱۰ به رنگ سفيد هستند و از آلمان وارد ميشوند. سوپرپايپ +  ۲ تنها سيستم لوله كشی غيراروپايی با گواهينامه فنی اتحاديه اروپا است و به غير از تاييديه های معتبر ملی و بين المللی ، نشان كيفيت امارات را نيز دريافت نموده است.

لوله پنج لايه سوپرپايپ

فروشگاه لوله و اتصالات جهت دریافت قیمت سوپرپایپ با ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس - بخش فروش