سیستم فاضلابی پوش فیت

سیستم فاضلابی پوش فیت

سیستم فاضلابی پوش فیت

سیستم فاضلابی پوش فیت ( پوشفیت ) ، با اختراع سیستم پوش فیت ( پوشفیت ) در دهه هفتاد میلادی ، انقلابی در صنعت لوله کشی دنیا به وجود آمد ، پیش از معرفی این سیستم نصب لوله و اتصالات کاری بسیار زمان بر و نیازمند مهارت و تجربه بالا بود ، سیستم پوش فیت با نحوه اتصال ساده خود هزینه و زمان اجرای پروژه ها را به میزان چشمگیری کاهش داد.

در سال 1382 ، واحد تحقیق و توسعه ( R&D ) پلی ران که همواره تحولات و نوآوری های روز را در سطح جهانی زیر نظر دارد ، با اتکا به تجربه و توان فنی بالای خود و در اختیار داشتن مدرن ترین تجهیزات ، فناوری ساخت سیستم فاضلابی پوشفیت را به ایران منتقل ساخت و آن را برای اولین بار به جامعه مهندسی و صنعت ساختمان کشور معرفی کرد.

سیستم فاضلابی پوش فیت

ایجاد اتصال در این سیستم به کمک حلقه های آب بند لاستیکی و بدون نیاز به چسب یا جوش بوده و تنها با فشار دادن لوله یا اتصال درون سوکت انجام میشود ، به دلیل وجود سوکت و حلقه آب بندی در این سیستم قابلیت انطباق با سیستم های فاضلابی پلیمری استاندارد را دارد و به سادگی به سیستم های پلی اتیلن جوشی و پوشفیت سایلنت پلی ران ( پلیران ) متصل میشود .

حلقه آب بندی در سیستم فاضلابی پوشفیت ( پوشفیت )

حلقه های آب بندی مهمترین بخش در سیستم فاضلابی پوش فیت ( پوشفیت ) هستند و عملکرد صحیح آنها تضمین کننده عدم نشت فاضلاب یا بو به خارج از سیستم می باشد ، علاوه بر آن ، حلقه های اب بندی باید دارای مقاومت کافی در برابر مواد شیمیایی مختلف و طول عمر منطبق با سیستم لوله کشی باشند.

حلقه های لاستیکی به کار فته در سیستم پوش فیت ( پوشفیت) سایلنت پلی ران ( پلیران ) محصول شرکت M.O.L المان بوده و ضامن آببندی مطمئن و همیشگی این سیستم می باشد ، این حلقه ها بر اساس استاندارد اروپایی EN681  تولید شده اند و مقاومت شیمیایی بالایی در برابر مواد مختلف موجود در فاضلاب دارند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس - بخش فروش