بست و ساپورت سوپرفیکس

سوپرفیکس مجموعهای نوآورانه از اقلام مورد نیاز برای اجرای بست و ساپورت به روشی دیگر است. راهی ساده و منعطف برای اینکه نصب تاسیسات سریعتر، دقیق تر، و ایمن تر امـکان پذیر شود. یك تسمه و یك ناودانی با طراحی خاص مهندسی، محور اصلی سوپرفیکس را تشکیل میدهد. مجموعه ای پیچها و مهره ها، بست ها و سایر اقلام این مجموعه را تکمیل میکنند. نتیجه، راه حلی است که از سوپرپایپ انتظار دارید.

انواع پروفیل سوپرفیکس

  • «سوپرفیکس تخت» را به هر شکلی میتوانید خم کنید،
  • «سوپرفیکس » یك ناودانی با طراحی خاص مهندسی است،
  • «سوپرفیکس »ساده ترین جایگزین نبشی است.
  • در سوپرفیکس، «انعطاف» جایگزین تعداد زیاد پروفیل های موردنیاز شده است. فقط 3نوع پروفیل – با قابلیت ترکیب – برای بیشمار اجرا کافیست

بست و ساپورت سوپرفیکس

 

قطعات سوپرفیکس

قطعات سوپرفیکس


سوپرفیکس اکسترا و اکسترا

سوپرفیکس اکسترا و اکسترا

 

برای محیط های مرطوب مانند شمال و جنوب کشور، شما میتوانید از سوپرفیکس اکسترا (با پوشش کروماته و دوبرابر مقاومت در برابر خوردگی) استفاده کنید. در محیط های به شدت خورنده مانند سکوهای نفتی، سوپرفیکس اکسترا+ کاربرد دارد. سوپرفیکس اکسترا+ با پوشش داکرومات تا 500 ساعت تست پاشش نمكرا بدون رسیدن به خوردگی سفید تحمل می کند و در صورت ساییده شدن ویژگی خود ترمیمی آن مانع از کاهش مقاومت در برابر خوردگی میشود .

 

 

 

 

بست های سوپرفیکس

بست های سوپرفیکس

بست های با کیفیت تكپایه و دوپایه ی سوپرفیکس، از سایز 16تا 160با ویژگی های خاص خود، مجموعه ی سوپرفیکس را کامل میکنند. جنس لاستیك در بست های روکشدار، EPDM است که نه تنها باعث کاهش صدا میشود،بلکه برخلاف پیویسی نرم، برای استفاده با لوله های فاضلابی پلیپروپیلن نیز مناسب است.

 

 

 

سوپرفیکس برای موقعیت های مختلف کاربرد دارد. این مجموعه را میتوان به روشهای مختلف و حتیدر ترکیب با روش های فعلی نصب کرد. اجرای این سیستم با پیچ و مهره یا جوش ممکن است و تغییرات چه جابجایی باشد و چه رگلاژ- افقی یا عمودی-به سرعت و سهولت انجام میشود. درضمن حداکثراستفاده از فضا را امکان پذیر میسازد .

 

سوپرفیکس


بست و ساپورت سوپرفیکس

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس - بخش فروش