گرمایش کفی سوپرپایپ

گرمایش کفی سوپرپایپ

در گرمایش کفی سوپرپایپ که سوپرپایپ با معرفی سیستم گرمایش کفی، امکان صرفه جویی در مصرف انرژی تا %40 را فراهم آورد. در این سیستم، %60 گرمایش به صورت تابشی است و علاوه بر مقرون به صرفه بودن، آسایش و بهداشت را نیز در محیط های مسکونی، اداری و صنعتی فراهم میکند.
اکنون با سیستم کنترلی جدید گرمایش کفی سوپرپایپ، مدیریت هوشمند انرژی ( DEM ) نه تنها باعث صرفه جویی بیشتر تا %12 می شود، بلکه تنظیم دما را در حد مطلوب شما با سهولت هر چه بیشتر و به صورت خودکار فراهم می آورد.

گرمایش کفی سوپرپایپ

انتخاب درست و صحیح گرمایش کفی

انتخاب درست یک سیستم گرمایشی نقش موثری در تامین آسایش ساکنان یك ساختمان دارد. سیستم گرمایش کفی سوپرپایپ یك سیستم مدرن و کارآمد با مزیت های فراوانی نسبت به رادیاتور و سایر روش های گرمایش است.

سیستم گرمایش کفی سوپرپایپ چطور کار میکند ؟

سیستم گرمایش کفی سوپرپایپ انقلابی در نحوه ی گرم کردن ساختمان هاست. در این سیستم، گردش آب گرم از درون شبکه ای از لوله های سوپرپایپ که در زیر کف نصب شده اند حرارت را به آرامی توزیع میکند. از آنجا که شبکه ی لوله تمام کف را پوشش می دهد، توزیع حرارت به صورت کاملا یکنواخت است .

حداکثر دمای کف در این سیستم 29 درجه ی سانتیگراد است. آب گرم ورودی با دمای حدود 50 درجه ی سانتیگراد از طریق موتورخانه، پکیج، یا پانل های خورشیدی تامین و از طریق کلکتورهای ویژه توزیع میشود. سیستم گرمایش کفی برای کف های مختلف با پوشش های متفاوت از جمله سنگ، سرامیک، پارکت و موکت مناسب است .

گرمایش کفی سوپرپایپ

در روش های گرمایشی متداول تا %70 گرما نزدیك سقف جمع میشود که این شرایط با آسایش ما مطابقت ندارد. ما هنگامی آسوده تریم که پا گرم و سر ما خنك باشد. بنابراین گرما باید در جایی تولید شود که به آن بیشتر نیاز است؛ یعنی در کف. بسیار هوشمند و یادگیرنده
سیستم DEM یک تکنولوژی کنترلی است که به طور پیوسته شرایط آسایش حرارتی شما را تامین و حفظ میکند. این سیستم با استفاده از ترموستات های بیسیم، دقیقه به دقیقه شرایط فضاهای مختلف را مانیتور کرده و هر اتاقی را در دمای مطلوب نگه میدارد. این فن آوری نوین بالانس هیدرولیکی مدارها را به صورت خودکار انجام میدهد و بنابراین نه تنها در ابتدای نصب، بلکه در صورت انجام تغییراتی مانند تغییر پوشش کف، یا تغییر کاربری اتاق ها نیز نیازی به بالانس دستی مدارات وجود ندارد.

این سیستم، هوشمندانه با سلیقه کاربر انطباق یافته و سیستم گرمایش کفی را برمبنای بازخوردهای دریافتی، تا حد آسایش استفاده کننده و در شرایط بهینه از نظر مصرف انرژی، و براساس تغییرات فصل ها، سبك زندگی خانواده و الگوی مصرف به طور خودکار، تنظیم می نماید.

بالانس سیستم گرمایش کفی سوپرپایپ

گرمایش کفی سوپرپایپ – چنانچه سیستم گرمایش کفی به خوبی بالانس نگردد، آب عمدتا از مسیر با مقاومت کمتر (مسیر کوتاهتر) عبور نموده و از سایر مسیرها، دبی پائینتری عبور مینماید. از نتایج بالانس نبودن سیستم، اتلاف انرژی زیاد، و فراهم نبودن شرایط آسایش است.
سیستم DEM با دریافت بازخوردهای مربوط به زمان رسیدن به دماهای تنظیم شده در ترموستات های محیط های مختلف ساختمان، و با محاسبه دبی مدارها، به طور هوشمند و مداوم سیستم را بالانس مینماید و ضمن فراهم آوردن آسایش کاملا مطلوب، همواره سیستم گرمایش کفی را در حالت بهینه مصرف انرژی قرار میدهد.

گرمایش کفی سوپرپایپ

سرعت عکس العمل

با استفاده از DEM عکس العمل سیستم گرمایش کفی نسبت به تغییرات در شرایط آب و هوایی داخل و خارج، در مقایسه با سایر سیستم های کنترلی حداقل %25 سریعتر است .

مزیت گرمایش از کف سوپرپایپ

  • تا %12 صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی
  • بدون نیاز به بالانس دستی مدارها
  • بهبود در توزیع حرارت
  • کنترل وضعیت آب ورودی به سیستم از نظر امکان حصول به عملکرد مناسب در مدارات مختلف
  • کنترل صحت عملکرد مدارهای مختلف سیستم گرمایش کفی
  • تا %25 افزایش سرعت واکنش
  • نصب و استفاده آسان
  • سیستم بایپس برای محافظت از پمپ

امکانات اختیاری

  • کنترل از طریق پیامك
  • ارتباط با سیستم های BMS با استاندارد KNX
  • سیستم کنترل موتورخانه (تغییر دمای آب با توجه به دمای محیط خارج)
  • اتصال به سنسور رطوبت
  • اتصال به سنسور کف
  • اتصال به سنسورهای دمای محیط خارج

صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی

ترموستات های معمول تا زمانی که دما تا حد نسبتا بالائی نسبت به دمایی که توسط کاربر تنظیم شده بالا نرود، سیستم را قطع نمیکند، لذا دامنه نوسانات دمای محیط، زیاد میباشد. به همین دلیل راندمان سیستم بسیار پایین آمده و در واقع انرژی خیلی بیشتری مصرف خواهد شد. ولی با سیستم کنترل هوشمند DEM با کاهش یافتن دامنه نوسانات دمای محیط، طبیعتا تعداد قطع و وصل شیرهای برقی بیشتر شده، مصرف انرژی کاهش می یابد .

آشنایی با سیستم گرمایش از کف نیوپایپ

در نمودار زیر، تفاوت دفعات روشن و خاموش شدن سرشیرهای برقی و نیز نوسانات دما در سیستمهای متداول و سیستم هوشمند DEM به خوبی قابل مشاهده می باشد :


شیر کنترل –  بالانسینگ کلکتور

گرمایش کفی سوپرپایپ – این مجموعه، شامل یک شیر برای کلکتور رفت و یک شیر برای کلکتور برگشت سیستم گرمایش کفی اسـت. شـیر برگشت، یک شیر قطع و وصل اسـت که در صورت اضافه کردن یک سرشیر برقی مرکزی امکان کنترل توسط ترموستات را در گرمایش کفی اماکنی که مساحت زیاد و یکپارچه داشته باشند مقدور میسازد. بـه این ترتیب به جای کنترل انفرادی، کنترل یکپارچه ی همه ی مدارها در کلکتور گرمایش کفی، امکانپذیر می شود.در عین حال، شیر رفت، یک شـیر بالانسینگ است کـه در صورت وجود دو یا چند کلکتور در سیستم گرمایش کفی، امکان بالانس نمودن کلکتورها را فراهم می کند.

خرید اینترنتی لوله نیوپایپ

گرمایش کفی سوپرپایپ

فروشگاه لوله و اتصالات ( عمده – خرده ) فروش سوپرپایپ ارسال به سراسر کشور جهت دریافت قیمت سوپرپایپ با بخش فروش فروشگاه تهران تماس حاصل فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس - بخش فروش