لوله و اتصالات پلیمر گلپایگان

لوله و اتصالات پلیمر گلپایگان

لوله پلیمر گلپایگان

 

پلیمر گلپایگان در سال 1360 تاسیس و با بیش از سه دهه کسب تجربه در صنعت لوله و اتصالات PVC-u محصولات خود را با آرم لوله پلیمر گلپایگان  به بازار عرضه و در راستای اهداف از پیش تعیین شده ، تولید لوله های مشبک جهت استفاده در جداره چاههای آب زهکشی در بخش تامین آب شرب ، کشاورزی ، آبیاری ، صنایع و معادن ، به منظور جداسازی توده های شنی ، ذرات خارجی و پاکسازی آب را در دستور کار خود قرار داده است

 

لوله و اتصالات پلیمر گلپایگان

 

با توجه به ارزش بالای منابع آبهای زیر زمینی ونیاز روز افزون استفاده از این منابع و کمبود آنها ، بهره برداری مفید و موثر آبهای زیر زمینی با تولید لوله های جداره چاک مشبک و ساده PVC_u مسیر که توسعه و تجهیز چاهها ، بهره برداری مفید و عمر طولانی چاهها تضمین گردیده است .

 

لوله و اتصالات پلیمر گلپایگان

 

همچنین نظر به اینکه حفر و تجهیز چاه های آب پر هزینه و سالانه در اثر جابجایی این چاه ها هزینه قابل توجهی به کشاورزان ، صنعتگران و شرکت های تامین کننده آب شرب تحمیل میشود ، لذا به منظور جلوگیری از هدر رفتن سرمایه و بروززخسارات جانبی پیشنهاد می شود با در نظر گرفتن ویژگی و محاسن لوله های PVC_u که خوشبختانه در شرکت پلیمر گلپایگان تولید میشود ، ضمن اشنایی با کاربرد لوله های جدار چاه و مزایای آن ، کشاورزان را به منظور استفاده بیشتر از این لوله های پلاستیکی تشویق نمود .

 

لوله و اتصالات پلیمر گلپایگان

 

لوله های جدار چاه در دو نوع ساده و مشبک تولید می گردد :

  1. لوله های ساده بر خلاف لوله های مشبک فاقد شیار میباشد ، طول این لوله ها مطابق استاندارد بیشتر از 4 متر نبوده و در طولاهای 1 و 2 و 3 و 4 متر به عنوان طول مفید به بازار عرضه میگردد
  2. لوله های مشبک جدار چاه جهت فیلتر آب در انواع مختلف از لحاظر تعداد ، پهنا ، فاصله و قطر شیار ها بر اساس استاندارد آلمان تولید که شیار مذکور به شکل ستونی و عمود بر محور لوله ها تعبیه میگردد ، طول این لوله ها مطابق استاندارد مانند لوله های شیار و ساده ، بیشتر از 4 متر نمی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس - بخش فروش