سیستم فاضلابی پوش فیت سایلنت پلی ران

سیستم فاضلابی پوش فیت سایلنت پلی ران

سیستم فاضلابی پوش فیت سایلنت

سیستم فاضلابی پوش فیت سایلنت پلی ران

  • عملکرد فوق العاده در کاهش انتقال صدا تا سطح ۱۰ دسی بل به گواهی موسسه فرانهوفر آلمان
  • بهترین جایگزین چدن به دلیل داشتن استحكام زیاد و کاهش انتقال صدای فوق العاده
  • مقاومت بالا در برابر طیف گسترده ای از مواد شیمیایی بر اساس استاندارد 10358 ISO
  • مقاومت فیزیکی بالا با قابلیت اجرا به صورت دفنی، دارای گواهینامه کاربری BD
  • سبکی وزن و سهولت در حمل و نقل و اجرا در مقایسه با سیستم های آلیاژی
  • آب بندی پایدار به دلیل انعطاف پذیری بالای سیستم حتی در زمین لرزه های غیر مخرب
  • قابلیت انطباق با تمام سیستم های فاضلابی استاندارد پلیمری و آلیاژی
  • توانایی تحمل جریان فاضلابی تا دمای 85°C در بلند مدت و 95°C در کوتاه مدت
  • ایمنی در برابر حریق براساس طبقه بندی B2 استاندارد 4102 DIN
  • دامنه کامل تولید لوله و اتصالات از سایز ۵۰ تا ۱۶۰ میلیمتر

سیستم فاضلابی پوش فیت سایلنت

سیستم فاضلابی پوش فیت سایلنت

آسایش صوتی و سیستم فاضلاب ساختمان ( پلیران )

زندگی مدرن امروزی در شهرهای پرجمعیت، خیابان های شلوغ و مجتمع های ساختمانی با وجود مزایای بسیار، مشكلاتی را کرده است. آلودگی صوتی، به خصوص در ساختمان ها که محل استراحت، آرامش و یا تمرکز بر روی کار می باشد، يكی از این مشکلات و شبکه فاضلاب بهداشتی ساختمان یکی از عوامل اصلی آن است. سیستم پوش فیت سایلنت ۱۰ پلیران بهترین انتخاب برای بیمارستان ها، هتل ها، محیطهای آموزشی، کتابخانه ها، استو ضبط صدا، برج های بلند مرتبه، منازل مسكونی و دیگر کاربری هایی است که به آرامش محیط اهمیت ویژه ای می دهند.

آسایش صوتی و سیستم فاضلاب ساختمان پلی ران

انتقال صدا در سیستم فاضلاب ( پلی ران )

انتقال صدا در سیستم فاضلاب در سیستم فاضلاب بهداشتی ساختمان، حرکت سیال درون لوله ها سبب انتقال ارتعاشات به دیوارها و هوای اطراف می شود و آنها به اتاق می رسد. آلودگی صوتی ناشی از این سیستم در دو دسته متفاوت جای می گیرد: صدای هوابرد ( Air – borne noise ) صدایی است که از طریق لوله به هوا و از طریق هوا به اتاق منتقل می شود. برای کاهش انتقال این صدا کیفیت مواد به کار رفته در لوله و میزان جذب صدای آن اهمیت دارد. سیستم سایلنت ۱۰ پلی ران با استفاده از فناوری نانو و تولید با جدیدترین فناوری کواکستروژن در ساختاری سه لایه و استفاده از کامپاند اختصاصی جاذب صدای Poliran – KB در لایه میانی، میزان انتقال صدای هوابرد را به حداقل ممکن کاهش می دهد.

صدای سازه برد ( Structure – borne noise )

صدایی است که با انتقال ارتعاش از طریق یک جسم جامد انتشار می یابد. جریان سیال باعث ارتعاش لوله ها می شود، این ارتعاشات از طریق بست ها به دیوار منتقل می شود و از دیوار به صورت هوابرد به اتاق می رسد. سیستم سایلنت ۱۰ پلی ران با استفاده از بست های مخصوص جاذب ارتعاش، انتقال صدای سازه برد را کاهش می دهد. همچنین اتصال محکم و پایدار لوله ها به دلیل ابعاد دقیق سوکت ها و کیفیت بالای حلقه های آب بند سبب کاهش ارتعاش لوله ها می شود.

صدای سازه برد پلی ران

استانداردها ( پلیران – پلیران )

4109 DIN اولین مرجع برای تعیین میزان صدای قابل قبول برای آسایش درون ساختمان است. مطابق این استاندارد بیشترین صدای مجاز قابل قبول تولید شده توسط سیستم فاضلاب در ساختمان ها حداکثر برابر dB 30 می باشد. دستورالعمل آلمانی 4100 VDI نیز به عنوان سخت گیرانه ترین استاندارد موجود، در ساختمان های با کیفیت و استاندارد ساخت بالا سطح صدای قابل پذیرش برای فضاهای مسکونی را dB 20 تعیین کرده است . سیستم فاضلابی پوش فیت سایلنت ۱۰ پلی ران سطح انتقال صدا به محیط را تا میزان dB 10 كاهش می دهد، براساس محاسبات لگاریتمی این مقدار از نظر شدت صوت ۱۰ برابر کمتر از سطح صدایی با تراز dB 20 است.

استانداردها پلی ران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس - بخش فروش